본문 바로가기

카테고리 없음

google

Ihtimaller içinde satış formu uzantınızı oluşturun

İlk olarak, ihtimaller içinde satış formu uzantınızın reklamınızın altında iyi mi gösterileceğini tasarlamanız istenir. sohbet Potansiyel satın alan uzantısı uzantınızın yanında görünmesi için bir Harekete Geçirici Ileti seçmeniz ve kısa bir ileti yazmanız gerekir. bizim mekan 

  • Harekete geçirici ileti: Potansiyel satın alan uzantısı için şu sekiz harekete geçirici mesajdan birini seçebilirsiniz:
    • Teklif alın
    • Şimdi Uygula
    • kaydol
    • Bizlere Ulaşın sohbet
    • Abone ol
    • İndir
    • Derhal yer ayır
    • Teklif almak
  • Uzantı metni: Bu kısa ileti (30 karakter), SERP’deki ihtimaller içinde satın alan uzantısı uzantınızla beraber harekete geçirici mesajınızın altında görünür. Harekete geçirici mesajınızı desteklemek için cazip bir teklif sunun!
    Satın alan talibi formunuzu oluşturun
  • Peşinden, kullanıcı formu uzantısı uzantınızı tıkladıktan sonrasında kullananların göreceği ihtimaller içinde satış formunu oluşturacaksınız. Bu biçim vesilesiyle arama yapanlardan hangi detayları toplamak istediğinizi de seçebilirsiniz.  
  • İşletme adı (30 karakter): Bu formun en üstünde yer alır.
  • Başlık (30 karakter): İşletme adınızın derhal altında, formda birincil harekete geçirici mesajınız olarak hizmet vermek için başlığınızı kullanın
  • Izahat (200 karakter): Bu, formunuzdaki içeriğin gövdesini oluşturur. Açıklamada araştırmacılara teklifinizi ve değerlerinizi ek bağlam ve detay sağlayın!

Google ile uyumlu olması için şirketinizin gizlilik politikasına da bir bağlantı sağlamanız gerekir.

Ek olarak, satın alan talibi formunun arkasında görünecek bir arka plan resmi ekleme seçeneğiniz de vardır. Resminiz için tavsiye edilen boyutlar, 1,91: 1 en boy oranına karşılık gelen 1200 x 628’dir.

Biçim gönderme mesajınızı oluşturun

Satın alan talibi formunuzu tamamladıktan sonrasında satın alan talibi formu uzantınız için biçim gönderme mesajınızı oluşturacaksınız. Kullananların yazışma bilgilerini gönderdikten sonrasında görecekleri budur.

  • Izahat (200 karakter): Bu, bu sayfanın içeriğini oluşturur. Yeni potansiyel müşterilerinize teşekkür ettiğinizden ve bir sonraki beklentileriniz için uygun beklentileri belirlediğinizden güvenilir olun. Bir harekete geçirici ileti eklerseniz, kullanıcılardan sitenize devam etmelerini istediğinizden güvenilir olun.
  • Harekete geçirici ileti (İsteğe bağlı): Sitenizi ziyaret etmek yada sitenizden bir şey indirmek için bir bağlantı eklemeyi seçebilirsiniz.

Aday Satın alan Teslim Seçenekleri

Kullanıcılar ihtimaller içinde satış formu uzantınızla etkileşime girdikçe yazışma bilgilerini toplayacaksınız. Anlaşmayı kapatmak için bu yeni ihtimaller içinde satışları mümkün olan en kısa sürede kovuşturmak isteyeceksiniz. Google, ihtimaller içinde satış formu uzantıları ile gönderilen bu müşterilere ulaşmak için iki seçenek sunar.

1. Potansiyel müşterilerinizi bir CSV olarak indirin: Google Ads’deki potansiyel satın alan uzantısı uzantınızın altında, “potansiyel müşterileri indir” için mavi bir bağlantı görmüş olacaksınız. Bu, yazışma bilgilerini her ihtimaller içinde satış formu uzantısından indirmenize olanak tanır. Google ihtimaller içinde satışları yalnızca 30 gün süresince depolayacağından bu ihtimaller içinde satışları sık sık indirmeniz gerekir.

2. Google ihtimaller içinde satış formu uzantısı için bir webhook entegrasyonu oluşturun: Bu yeni aday müşterileri direkt bir CRM’ye beslemek için ihtimaller içinde satın alan formu uzantınıza bir webhook URL’si ve anahtarı eklemeniz gerekirEntegre edildikten sonrasında, kontrol durumlarını ve neticelerini görüntülemek için kontrol verileri gönderebileceksiniz. CRM’inizde kontrol verilerini doğru halde aldığınızdan güvenilir olun.